Fašírkové muffinky



     Tieto muffinky sa síce nepripravujú ako klasické fašírky ale chutia veľmi podobne. Momentálne som vo fáze zhadzovania nejakých vianočných kilečiek, takže sa snažím obmedziť vyprážané jedlá a pripravovať jedlo trošku zdravším a menej kalorickým spôsobom. Vynechala som v tomto recepte žemľu namočenú v mlieku, keďže podľa mňa sú to zbytočné kalórie navyše a strúhanku. Aj keď po dopečení mi napadlo, že by sa dalo posypať strúhankou iba vrch týchto muffinkov a boli by chrumkavejšie. Skúsim nabudúce :D


Ingrediencie
1 kg                  mleté mäso
1ks                   vajce
2 strúčiky         cesnak
1ks                   cibuľa
podľa chuti      soľ
podľa chuti      mleté čierne korenie
podľa chuti      majoránka

Postup prípravy

1. Cesnak pretlačíme, cibuľku nakrájame na drobno a so všetkými ostatnými ingredienciami zmiešame v miske.

2. Naplníme formu na muffiny a pečieme na 220 stupňoch kým sa hore neurobí pekná kôrka.

Urobila som k tomu zemiakovú kašu a uhorkový šalát a mali sme výborný obed :P Taká slovenská klasika :D







Komentáre

Obľúbené príspevky