Mangovo - kokosový koláč s tvarohom




     Výborný svieži koláč, ktorý mi veľmi dobre padol po tomto vianočnom období plnom jedla a ťažkých zákuskov. Navyše 1 kúsok tohto koláčika má iba 185 kalórií. Delila som celú formu na 8 častí :)

Ingrediencie

Korpus
- ovsené vločky                 100g
- kokosová múčka              50g
- maslo                               30g
- proteín vanilkový             15g

Plnka
- tvaroh odtučnený              500g
- erythritol                           100g
- šťava z polovice limetky
- kôra z polovice limetky

Poleva
- mango                                1ks
- želatína                               10g


Postup prípravy

1. Ovsené vločky dáme do misky a zalejeme vriacou vodou. Počkáme 10 min. kým napučia. Primiešame rozpustené maslo, kokos a proteín. Premiešame a spodok formy vyplníme zmesou. Po okrajoch je dobré nechať hrubšiu vrstvu.

2. Ingrediencie na plnku sa iba zmiešajú a následne ju môžeme natrieť na koláč. Môžte pridať aj kokos do plnky no ja som nedávala :)

3. Mango ošúpeme, rozmixujeme tyčovým mixérom. Pripravíme si želatínu podľa návodu na obale. Ja som mala obyčajnú práškovú, takže som ju dala do hrnca spolu s troma polievkovými lyžicami vody a nechala som ju 10 min. nabobtnať. Keď želatína stuhla zohriala som ju na sporáku / nesmie sa variť / a pridala rozmixované mango. Všetko som poriadne premiešala a vyliala zmes na koláč. Ozdobila som ho kokosom.

Dobrú chuť :-)






















Komentáre

Obľúbené príspevky