Hummus alebo Cícerová nátierka


     Hummus som si prvý krát kúpila z obchodu a popravde skončil v koši ako všetky polotovary tohto typu. Neviem kedy sa poučí, že to jednoducho nemám kupovať :D ALE, dala som mu druhú šancu,  povedala som si, že si vyrobím pastu aj celý hummus sama :) Mohla som uvariť aj cícer, ale bohužiaľ nebol na to čas :P Čakala ma návšteva :) Čo som absolútne nečakala ? Hummus sa zjedol ako prvý a to som robila moje úžasné guacamole a mrkvovú nátierku. Takže Hummus sa stane pravidelným sprestrením môjho jedálnička ! :) Okrem toho, že je výborný tak je aj veľmi zdravý ♥ 

  Ingrediencie

  1 konz.          sterilizovaný cícer 
  1 ks               limetková šťava z 1 kusu 
  2 PL              Tahini pasta 
  2 strúčiky      cesnak
                        soľ , mleté čierne korenie


  Postup prípravy

  1. Cícer necháme odkvapkať, no šťavu z neho si necháme keby trebalo hummus trošičku zriediť,            nakoľko jeho konzistencia veľmi závisí od cíceru aj pasty.  

  2. Vložíme cícer do sekáčika aj s ostatnými ingredienciami a vymixujeme cca 3 min. 

  3. Ak je hummus veľmi hustý pridáme šťavu z konzervy. 

Na dozdobenie som použila olivový olej, bazalku a mleté chilli. 



























Komentáre

Obľúbené príspevky