Krémová polievka z červenej kapusty



Tento recept mám z knihy 107 neodolateľných FIT RECEPTOV. Keď som ho zbadala musela som ho ihneď vyskúšať a musím povedať, že neľutujem :) Mňamka ♥

Ingrediencie

červená kapusta                     1 hlávka /cca 800g/
cibuľa                                    1 ks
bujón zeleninový                   1/2 kocky
kyslá smotana                        1 téglik
mletá rasca
mleté čierne korenie
soľ
petržlenová vňať na ozdobu
maslo/ghee


Postup prípravy 

1. Nakrájame kapustu aj cibuľku.

2. Cibuľku osmažíme na masle.

3. Pridáme nakrájanú kapustu, soľ, mleté čierne korenie, rascu. Zalejeme vodou, pridáme bujón a varíme kým kapusta zmäkne.

4. Polievku rozmixujeme a je to :)

Do polievky som pridala lyžicu kyslej smotany a ozdobila som ju vňaťkou a ľanovými semienkami :)






















Komentáre

Obľúbené príspevky