Kokosovo-citrónové crinkles ♥



Crinkles sú moja srdcovka :) Môžem ich papať na hocaký spôsob, no tieto kokosovo citrónové sú zatiaľ najlepšie aké som kedy jedla :) Určite odporúčam vyskúšať ! ♥

Ingrediencie 

hladká múka                250g
kokosová múčka          90g
maslo                           80g
kryštálový cukor         100g
vanilínový cukor         1 bal.
citrón                           1 ks
prášok do pečiva         1 bal.
vajce                            2ks
práškový cukor            podľa potreby


Ja som mala aj vanilkovú Bourbon pastu od Dr. Oetker, takže som pridala aj tú, ale ak ju nemát nič sa nedeje alebo sa dá ešte nahradiť vanilkovým luskom, takto sú ešte chutnejšie :)


Postup prípravy 

1. V miske zmiešame hladkú múku, kokosovú múčku, prášok do pečiva.

2. V druhej miske vymiešame vajcia s kryštálovým cukrom a vanilínovým cukrom.

3. Všetko zmiešame dokopy, pridáme mäkké maslo, kôru z celého citróna, šťavu z polovice citróna a opäť premiešame.

4. Vznikne nám tuhá hmota, ktorú odložíme na 2 hodiny do chladničky.

5. Tvarujeme guličky, ktoré najprv namáčame do kryštálového cukru a potom do práškového.

6. Ukladáme na plech vystlaný papierom na pečenie.

7. Pečieme 15 minút na 160 °C. 


Dobrú chuť :) 





























Komentáre

Obľúbené príspevky